ارتباط با ما 02171731

ماربل شیت در شیراز

زمان مطالعه: 3 دقیقه ماربل شیت در شیراز یکی از گرایش های رایج در دکوراسیون داخلی در دنیا استفاده از سنگ برای پوشش دیوار و کف سرویس بهداشتی است. زیرا همه ما دوست داریم با ترندهای روز همراه باشیم و دیدن تصاویر آنها ما را خوشحال می کند و همگام شدن با آنها ارزش زیادی دارد. تولیدکنندگان نیز خلاقیت ...

3 دقیقه
0 دیدگاه
azaran23
زمان مطالعه: 3 دقیقه

ماربل شیت در شیراز

یکی از گرایش های رایج در دکوراسیون داخلی در دنیا استفاده از سنگ برای پوشش دیوار و کف سرویس بهداشتی است. زیرا همه ما دوست داریم با ترندهای روز همراه باشیم و دیدن تصاویر آنها ما را خوشحال می کند و همگام شدن با آنها ارزش زیادی دارد. تولیدکنندگان نیز خلاقیت به خرج می دهند و مواد جایگزین را در بازار عرضه می کنند تا بتوانیم دکوراسیونی به روز با قیمت کمتر داشته باشیم.

ورق ماربل شیت در شیراز  یکی از آن مواد جایگزینی است که می توانید روی آن به عنوان جایگزینی مطمئن برای سنگ مرمر حساب کنید. این مقاله هر آنچه را که باید در مورد سنگ مرمر بدانید را به شما می گوید.

ورق ماربل شیت در شیراز چیست؟

اگر پاسخ روشن و آسان می خواهید باید بگوییم که ورق مرمر در اصل یک کلمه انگلیسی است که از ترکیب ۲ کلمه Marble و Sheet ساخته شده است. منظور از مرمر، مرمر خودمان است و ورق به معنای صفحه است. بنابراین ورق مرمر به معنای دال مرمر است.

پاسخ پیچیده تر و کاربردی تر به سوال فوق نوعی سنگ مصنوعی است که در قطعات بزرگ و معمولاً نازک تولید می شود و به عنوان پوشش دیوار استفاده می شود. این اسلب های بزرگ از پودر سنگ طبیعی (پودر کربنات کلسیم) و رزین پی وی سی (نوعی پلاستیک) ساخته شده اند و به همین دلیل مرمر پی وی سی یا ورق مرمر پی وی سی نیز نامیده می شوند.همچنین استفاده از این مواد در تولید ورق های مرمر انعطاف پذیری آنها را نسبت به سنگ طبیعی افزایش می دهد. البته درصد نسبت رزین پی وی سی به پودر سنگ در ترکیب ورق مرمر چندین برابر بیشتر است و به نسبت 70 به 30 مخلوط می شوند.

ماربل شیت در شیراز

دیوارپوش مرمری چه مزایایی دارد؟

تخته سنگ مرمر اخیراً به قدری محبوب شده است که هرکسی که توانایی خرید سنگ مرمر طبیعی را ندارد به آن روی می آورد. به همین دلیل مهم ترین مزیت سنگ مرمر قیمت پایین تر آن نسبت به سنگ طبیعی با ظاهر یکسان است. در زیر با سایر مزایای ورق مرمر آشنا خواهید شد:

1. کیفیت بالا

سنگ مرمر درخشش و کیفیت سنگ طبیعی را ندارد. اما این نباید شما را نسبت به کیفیت آنها بدبین کند. کیفیت ورق سنگ مرمر از بسیاری از گزینه های موجود برای پوشش دیوارهای حمام، پذیرایی و … بالاتر بوده و طول عمر بالایی دارد. علاوه بر این، صفحات مرمر معمولاً در برابر خراش مقاوم هستند.

2. سبک وزن

وزن ورق مرمریت بسیار کمتر از سنگ، چوب و مصالح مشابه است و به همین دلیل حمل و نقل و نصب آن به راحتی و سریع انجام می شود.

3. انعطاف پذیری بالا
همانطور که گفتیم ترکیب خاص ورق مرمر باعث انعطاف پذیری بالای آن شده و امکان تولید آن در اندازه ها و ضخامت های مختلف را فراهم می کند.ضمناً این ورق ها در حین کار ظریف به آسانی سنگ نمی شکنند و می توانید آن ها را خم و فرم دهید تا در فضاهایی با پلان های خاص آماده نصب شوند.

4. نصب آسان
نصب دال های مرمری بسیار آسان است و حتی می توانید خودتان آنها را نصب کنید. برخی از این ورق ها دارای ریل هایی هستند که اتصال آن ها به یکدیگر و سایر دیوارپوش ها را آسان می کند.

5. نگهداری و تمیز کردن آسان
با کمک آب گرم، صابون و پارچه می توانید به راحتی ورق مرمر را تمیز کنید تا شبیه روز اول شود. به علاوه این ورق ها نسبت به کاشی و سنگ بهداشتی تر بوده و بعداً جرم می گیرند. این آنها را برای حمام و توالت ایده آل می کند.

6. تنوع طرح و رنگ
با استفاده از سنگ های طبیعی باید از امکاناتی که طبیعت در اختیار شما قرار داده راضی باشید و نمی توانید انتظار تنوع زیادی داشته باشید. در این میان، تخته های مرمر در رنگ ها و طرح های متنوعی عرضه می شوند و برخی از آنها به قدری شفاف هستند که می توانید پشت آن ها را روشن کنید.

7. امکان تسطیح سطوح
در دال های مرمر امکان لبه و ارتفاع بسیار کم است و به همین دلیل می توانید از آن برای صاف کردن دیوارهای ناهموار و ناهموار سرویس بهداشتی استفاده کنید.البته اگر برجستگی های زیادی وجود داشته باشد، احتمالاً باید زمان زیادی را روی فونداسیون صرف کنید.

8. تعمیر و حذف آسان
اگر روزی می خواهید خانه خود را عوض کنید یا از سنگ مرمر خسته شده اید، می توانید به راحتی آنها را از دیوار جدا کرده و جابجا کنید. این مزیت در هنگام نصب نیز وجود دارد، یعنی به راحتی می توانید این ورق ها را روی هر سطحی قرار دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *