ارتباط با ما 02171731

تولید کننده ترمووال در انواع و نمونه های مختلف

زمان مطالعه: 3 دقیقه استفاده از محصولات متنوع در دکوراسیون داخلی یکی از موارد قابل مشاهده در این حوزه می باشد. بسیاری از فعالان بخش دکوراسیون داخلی با انواع این محصولات، نحوه استفاده و قابلیت های آنها آشنا هستند. یکی از این محصولات کاربردی نیز ترمووال است که مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته شده است. معرفی ترمووال ...

پخش عمده ترمووال
3 دقیقه
0 دیدگاه
azaran23
زمان مطالعه: 3 دقیقه

استفاده از محصولات متنوع در دکوراسیون داخلی یکی از موارد قابل مشاهده در این حوزه می باشد. بسیاری از فعالان بخش دکوراسیون داخلی با انواع این محصولات، نحوه استفاده و قابلیت های آنها آشنا هستند. یکی از این محصولات کاربردی نیز ترمووال است که مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته شده است.

معرفی ترمووال

تعداد زیادی مراکز تولید کننده ترمووال در کشور و سراسر جهان فعالیت دارند که این محصول را برای کاربرد در دکوراسیون داخلی عرضه می کنند. ترمووال یک نوع دیوارپوش کاربردی با قابلیت عایق حرارتی و صوتی بالاست. در ساخت این دیوارپوش از سه لایه استفاده می شود که به ترتیب عبارتند از:

  • لایه اول: صفحه پلی استایرن با ضخامت کم که به عنوان عایق حرارتی عمل می کند.
  • لایه دوم: لایه چسب که صفحه پلی استایرن را به دیوار یا سطح مورد نظر متصل می کند.
  • لایه سوم: لایه پوشش دهنده است که از جنس پی وی سی یا مواد مشابه می باشد.

شرکت تولید کننده ترمووال

هر کدام از مراکز تولید کننده ترمووال، سعی در ساخت محصولاتی متناسب با شرایط و خواسته های مشتریان کرده اند. این امر باعث شده است تا محصول ترمووال را از نوعی چوب به نام ترموود ساخته و طی پروسه ی ترمو مودیفیکاسیون آن را در برابر شرایط مختلف مثل رطوبت، قارچ و حشرات مقاوم کنند. ساخت محصولی با این ویژگی ها باعث می شود تا در بخش های مختلف ساختمان ها مثل دیوار، سقف، کف و…استفاده شود. تنوع این محصول از لحاظ رنگ، نوع کاربرد، ضخامت و سایر ویژگی ها بسیار بالا بوده و با توجه به نیاز مخاطبان است.

یکی دیگر از مواردی که مراکز تولید کننده ترمووال در ساخت این محصول به آن توجه کرده اند، عایق صوتی و حرارتی بودن محصول است. این قابلیت یکی از مزیت های انتخاب محصول به شمار می‌آید و باعث کاربرد آن در اکثر محیط های مسکونی، اداری و تجاری شده است. به کمک این محصول می توان هزینه های مصرف انرژی در مکان های مسکونی و تجاری را به صورت قابل توجهی کاهش داد.

مزیت های استفاده از ترمووال

مزیت های به کار رفته در انواع نمونه های محصولی توسط مراکز تولید کننده ترمووال، باعث کاربرد و استقبال بالا از آن شده است. در ادامه به برخی از مزیت های به کار رفته در انواع نمونه های ترمووال اشاره خواهیم کرد.

  • عایق حرارتی: یکی از مزیت های کاربرد این محصول در دیوار، کف، سقف و سایر قسمت های داخلی ساختمان ها، عایق بودن آن در برابر حرارت است. به کمک این ویژگی می توان میزان هدر رفت انرژی را به صورت قابل توجهی کاهش داد.
  • عایق صوتی: این قابلیت از ایجاد صدای ناخواسته در داخل ساختمان جلوگیری می کند. این ویژگی باعث کاربرد بالای محصول در محیط های تجاری، اداری و مسکونی شده است.
  • ماندگاری بالا: با توجه به نوع ساخت ترمووال و مشخصاتی که دارد، از قابلیت و ماندگاری بالایی برخوردار است.
  • افزایش کیفیت سبک زندگی: استفاده از این محصول باعث ایجاد فضایی مدرن و شیک می شود که در کیفیت زندگی و خشنودی افراد نیز تاثیرگذار است.
  • افزایش بهره وری از انرژی: کاربرد ترمووال در بخش های مختلف ساختمان ها باعث می شود تا میزان هدر رفت انرژی به حداقل برسد.
تولید کننده ترمووال
تولید کننده ترمووال

پخش عمده ترمووال

یکی از مراکز تولید کننده ترمووال، شرکت آذران پلاست است که عرضه کننده انواع محصولات در دسته بندی های گوناگون می باشد. پخش عمده ترمووال توسط این مرکز و با شرایط گوناگون انجام می شود تا خریداران بتوانند در داخل و خارج از کشور، اقدام به تهیه محصول کنند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع محصولات این مرکز در دسته بندی ترمووال و نحوه خرید عمده، می توان از طریق راههای ارتباطی داخل سایت اقدام کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *