ارتباط با ما 02171731

ماربل شیت اهواز

زمان مطالعه: 3 دقیقه یکی از جدیدترین نوآوری های کاربردی در تولید دیوارپوش و سقف کاذب که بهترین جایگزین برای سنگ طبیعی است، استفاده از ورق های ماربل شیت اهواز  است. همانطور که از نام ورق مرمر مشخص است، ورق های مرمریت دارای انواع طرح های پرفروش دال سنگی می باشد که در نما و داخل ساختمان مورد استفاده ...

ماربل شیت اهواز
3 دقیقه
0 دیدگاه
azaran23
زمان مطالعه: 3 دقیقه

یکی از جدیدترین نوآوری های کاربردی در تولید دیوارپوش و سقف کاذب که بهترین جایگزین برای سنگ طبیعی است، استفاده از ورق های ماربل شیت اهواز  است.

همانطور که از نام ورق مرمر مشخص است، ورق های مرمریت دارای انواع طرح های پرفروش دال سنگی می باشد که در نما و داخل ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد که با توجه به ویژگی های آن به ویژه از نظر قیمت، در مقایسه با اجرای طبیعی سنگ اسلب، مورد استقبال مشتریان قرار می گیرد.

ورق های ماربل شیت اهواز بهترین جایگزین برای دال های سنگی برای دیوارها و سقف ها هستند و بسیار مقرون به صرفه تر هستند. ورق مرمریت از ورق های پی وی سی یک تکه در ابعاد مختلف تولید می شود (متداول ترین اندازه مورد استفاده در ورق های مرمر یا ورق های طرح سنگ 282×222 می باشد) البته امکان تولید سایزهای سفارشی برای پروژه های بزرگ نیز وجود دارد.این امکان وجود دارد که پوشش برخی از طرح های نمای لوکس در حین تولید اضافه خواهند شد.

به دلیل تک تکه بودن این نوع دیوارپوش کمترین تعداد درز را در هنگام نصب دارد، استفاده از انواع براکت و ابزار قرنیز و گوشه در هنگام نصب، زیبایی اجرای این محصول به گونه ای است که ظاهری کاملا مشابه دارد. به طبیعت سنگ. .کاربرد ورق مرمر ورق MARBLE
ورق های سنگ مرمر و یا دال های مصنوعی در تمامی فضاهای داخلی ساختمان قابل استفاده و نصب می باشد یعنی به دلیل زیبایی این محصول عمدتاً در فضاهای خاص مانند لابی و اتاق هتل ها، رستوران ها، لابی های اقامتی مورد استفاده قرار می گیرد. مجتمع ها، برای پوشش ستون ها، برای ایجاد جعبه، ویترین مغازه ها، دیوارهای داخلی منازل مسکونی مانند دیوار تلویزیون (TV ROOM)، بیمارستان ها، ادارات، راهروهای ساختمانی، مراکز خرید و مجتمع های اداری، دکوراسیون فروشگاه ها و … استفاده می شود. . .

یکی از پرکاربردترین ورق های مرمر نصب و اجرا در بیمارستان ها و مراکز درمانی به دلیل خاصیت ضد باکتریایی آن می باشد.

ماربل شیت اهواز

مزایای پوشش دیوار با ورق های مرمر ماربل شیت اهواز

از مهم ترین ویژگی های ورق سنگ مرمر یا روکش دیوار ورق مرمر می توان به موارد زیر اشاره کرد.

آنتی باکتریال (قابل نصب در کلیه مراکز درمانی و بهداشتی، بیمارستان ها)
غیر قابل اشتعال (بسته به فرمول استفاده شده در طول تولید، این محصول 100% غیر قابل اشتعال است و اشتعال نخواهد داشت)
سرعت نصب بالا (نصب ورق های مرمر نسبت به سایر محصولات مشابه راحت تر است و در حین نصب به هم ریختگی کمتری دارند)
سهولت در تمیز کردن (ورق های مرمر به راحتی با یک پارچه مرطوب تمیز می شوند)
مقاوم در برابر رطوبت (ورقه های مرمر را می توان در مکان های مرطوب مانند حمام، استخر و غیره نصب و استفاده کرد)
قیمت بسیار بهتر از سنگ طبیعی است.
امکان اجرای چیدمان های مختلف و استفاده از ابزارهای مختلف مرتبط مانند قرنیز، نبشی، نبشی و ….
امکان طراحی دکوراسیون کلاسیک و لوکس.
نصب بدون درز و یک تکه
100% ضد آب و قابل شستشو
تاثیر بالا
مقاوم در برابر مواد شوینده، اسیدها و بازها.

اندازه ورق های ماربل شیت اهواز

این مدل دیوارپوش طرح دال سنگ عمدتاً در ورق های 280*122 سانتی متری (به دلیل انحراف کم در هنگام نصب) تولید می شود اما در صورت نیاز مشتریان عزیز برای پروژه های بزرگ سایزهای دیگر نیز با توجه به طول تیغه قابل تولید خواهد بود.ورق سنگ مرمر نیمه شفاف با نور پس زمینه.
یکی دیگر از محصولات جدید ورق سنگ مرمر بک لایت می باشد که علاوه بر دارا بودن تمامی خصوصیات ورق مرمر، دارای خاصیت نیمه شفاف بودن برای طرح های خاص و یا نورپردازی و نور مخفی می باشد، می توانید از این ورق ها استفاده نمایید. ورق های مرمر شفاف یا نور پس زمینه را می توان در تمام طرح های ورق مرمر موجود تولید کرد.

نحوه نصب ورق سنگ ماربل شیت اهواز

همانطور که در بالا ذکر شد، ورق مرمریت در دسته دیوارپوش و سقف کاذب قرار می گیرد، از PVC ساخته شده است و مانند سایر انواع روکش دیوار، می توان آن را مستقیماً روی سطح دیوار نصب کرد و یا با استفاده از پایه (در صورت نصب رویه) ناهموار، پایه با پایه چوبی یا با استفاده از پروفیل گالوانیزه F47 یا پروفیل گالوانیزه UH36 ساخته می شود) برای نصب این محصول بر روی دیوار یا سقف از چسب های مخصوص استفاده می شود. اندازه دیوار یا سقف با ابزارهای ساده مانند کاتر برش داده می شود (شابلون می شود)، در مرحله بعد چسب نصب ورق سنگ مرمر (چسب پلی اورتان یا سوسیس) اضافه می شود و در نهایت ورق ها سنگ مرمر روی سطح مورد نظر نصب می شوند. در نهایت ابزار لازم (مانند ابزار گوشه، ابزار اسکاچ، ابزار فتیله ای و یا انواع قرنیز) به گوشه و کنار محل نصب اضافه می شود تا لبه ها و گوشه های کار مطابق با سلیقه کارفرما پوشش داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *