ارتباط با ما 02171731

ماربل شيت در كرمانشاه

زمان مطالعه: 4 دقیقه معرفی سنگ ماربل شيت در كرمانشاه پانل های مرمر پانل های پی وی سی هستند که شبیه سنگ مرمر هستند. این پانل ها از 70% PVC و 30% پودر سنگ تشکیل شده است. استفاده از سنگ مرمر در دکوراسیون منزل یا محل کار از زیبایی و جلوه خاصی برخوردار است اما از آنجایی که نصب ...

ماربل شيت در كرمانشاه
4 دقیقه
0 دیدگاه
azaran23
زمان مطالعه: 4 دقیقه

معرفی سنگ ماربل شيت در كرمانشاه

پانل های مرمر پانل های پی وی سی هستند که شبیه سنگ مرمر هستند. این پانل ها از 70% PVC و 30% پودر سنگ تشکیل شده است. استفاده از سنگ مرمر در دکوراسیون منزل یا محل کار از زیبایی و جلوه خاصی برخوردار است اما از آنجایی که نصب و نصب سنگ مرمر زمان زیادی را می طلبد و هزینه بالایی دارد به جای آن از دال های مرمر استفاده می شود.

مزایای استفاده از سنگ ماربل شيت

استفاده از تخته سنگ ماربل شيت در دکوراسیون مزایای زیادی دارد که در ادامه به آنها اشاره می کنیم.

* یکی از مزایای استفاده از دال های مرمر یکپارچگی آنهاست. منظور از یکپارچه این است که پس از نصب این محصول هیچ گونه درز و یا قطعه ای نمایان نمی شود.

* این ماده وزن سبکی دارد و به همین دلیل قطعه ای که در آن استفاده می شود را سنگین نمی کند.

* صفحات مرمر ضد آب هستند و با مواد شوینده مختلف تمیز می شوند.

* از آنجایی که دال مرمر بدون استفاده از ملات و با یک نوع چسب پلی اورتان نصب می شود، بنابراین سرعت نصب آن بالاست. همچنین به دلیل استفاده از چسب پلی اورتان به جای ملات، محیط کار یا منزل در هنگام نصب این محصول کثیف نمی شود.* یکی از مزایای منحصر به فرد این محصول ضد باکتری بودن آن است. به همین دلیل است که در بیشتر زمینه های پزشکی و بهداشتی استفاده می شود.

یکی دیگر از مزایای صفحات مرمر مقاومت بالای آنها در برابر آتش و ضربه است.

یکی دیگر از مزایای این محصول تنوع رنگ است. به همین دلیل می توان آن را با انواع تزیینات هماهنگ کرد.

* با استفاده از این محصول تمامی ناهمواری ها و ناهمواری ها پوشانده شده و سطح مورد نظر به صورت یکنواخت دیده می شود.

* یکی دیگر از مزایای این محصول جذب صدا می باشد. استفاده از این محصول به عنوان دیوارپوش در محیط هایی مانند کتابخانه ها، بیمارستان ها، مشاغل و حتی منازل مسکونی از انتقال صدا از یک اتاق به اتاق دیگر جلوگیری می کند.

این محصول در کجا استفاده می شود؟

استفاده از این محصول مدرن و شیک در هر قسمت از ساختمان به سلیقه افراد بستگی دارد. معمولا از تخته سنگ مرمر در اتاق نشیمن، راهرو، لابی ساختمان، آشپزخانه، سرویس بهداشتی و … استفاده می شود که در صورت استفاده از این محصول بر روی دیوار نیازی به گچ کاری و رنگ آمیزی دیوار نیست.

از این محصول می توان بر روی ستون های منزل نیز استفاده کرد.برخی از ساختمان ها دارای ستون هایی در داخل هستند. با استفاده از این محصول می توانید ظرافت و زیبایی خاصی به این ستون ها ببخشید. علاوه بر این به دلیل استحکام دال مرمر می توان از آن در آشپزخانه به عنوان میز یا سنگ روی کابینت استفاده کرد. از آنجایی که آشپزخانه جایی است که افراد بیشتر وقت خود را در آن می گذرانند، بهتر است از مواد بادوام استفاده کنید. همچنین به دلیل پخت و پز بهتر است از محصولی استفاده شود که قابل شستشو و تمیز باشد.

طرح های رایج و پرطرفدار این محصول

تخته سنگ مرمر طرح های مختلفی دارد. اما برخی از طرح های او طرفداران بیشتری دارند. از جمله این طرح های محبوب می توان به سنگ مرمر سیاه اشاره کرد. استفاده از این طرح مختص سایت نیست و می توان از آن در اتاق خواب یا هر جای دیگری از خانه یا محل کار استفاده کرد. سنگ مرمر سیاه دکوراسیونی مدرن و شیک به فضایی که در آن استفاده شده است می بخشد.

سنگ مرمر آبی یکی دیگر از طرح های محبوب است. این طرح در دو رنگ روشن و تیره تولید شده است. این طرح را می توان در تمام قسمت های خانه استفاده کرد. استفاده از این طرح در اتاق نشیمن زیبایی خیره کننده ای ایجاد می کند.طرح مرمر سفید نیز یکی از رایج ترین طرح ها است. مزیت رنگ سفید این است که می توان آن را با هر رنگ دکوراسیونی ست کرد. طراحی این محصول نه تنها مختص طرح مرمر است، بلکه دارای طرح های متنوع دیگری نیز می باشد، اما معمولاً از طرح سنگی این متریال به دلیل شباهت آن با سنگ طبیعی استفاده می شود.

منظور از دیوارپوش چیست؟

دیوارپوش ها نسل جدیدی از فضاهای داخلی هستند که برای زیباسازی دکوراسیون ساختمان های مسکونی و تجاری به کار می روند. دیوارپوش ها علاوه بر زیبایی باعث تقویت دیوارها نیز می شوند. امروزه از مواد بسیاری برای طراحی و تولید دیوارپوش استفاده می شود. یکی از مصالحی که امروزه به عنوان دیوارپوش در ساختمان ها استفاده می شود، سنگ مرمر است. این متریال یکی از مصالحی است که نسبت به سایر دیوارپوش ها دارای مزایای بی شماری است و به همین دلیل امروزه بیشتر از آن استفاده می شود.

این دیوارپوش بدون وزن و گرانی سنگ طبیعی از نظر مقاومت و زیبایی تمامی خصوصیات سنگ طبیعی را دارا می باشد. یکی دیگر از مزایای این محصول به عنوان دیوارپوش مقاومت آن در برابر ضربه است.علاوه بر این، از آنجایی که معمولاً تماس مستقیم دست با پوشش دیوار وجود دارد، این ماده در صورت کثیف شدن به راحتی قابل شستشو است. شستن این ماده تغییری در کیفیت آن ایجاد نمی کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *