ارتباط با ما 02171731

ماربل شیت در تهران

زمان مطالعه: 3 دقیقه ماربل شیت در تهران ورق ماربل شیت پی وی سی (pvc) یکی از محبوب ترین و زیباترین دیوارپوش های ساخته شده از پی وی سی (سنگ مصنوعی – دیوارپوش طرح سنگ) است که در آن از پوشش های متنوع با نقش و نگار سنگ های زیبا استفاده شده است. ورق مرمر در واقع ورق های ...

ماربل شیت در تهران
3 دقیقه
0 دیدگاه
azaran23
زمان مطالعه: 3 دقیقه

ماربل شیت در تهران

ورق ماربل شیت پی وی سی (pvc) یکی از محبوب ترین و زیباترین دیوارپوش های ساخته شده از پی وی سی (سنگ مصنوعی – دیوارپوش طرح سنگ) است که در آن از پوشش های متنوع با نقش و نگار سنگ های زیبا استفاده شده است.

ورق مرمر در واقع ورق های پی وی سی با طرح سنگ است که می توان گفت یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین دیوارپوش های مصنوعی است.

می توان گفت که این دیوارپوش از آنجایی که علاوه بر زیبایی از قیمت مقرون به صرفه ای نیز برخوردار است، تحول بزرگی در زمینه دکوراسیون داخلی ایجاد کرده است و همین امر باعث شده تا از طرح و رنگ طبیعی سنگ با قیمتی ارزان استفاده شود.

کاربردهای ورق ماربل شیت در تهران- سنگ مصنوعی پی وی سی

ورق مرمر عمدتا به عنوان روکش دیوار استفاده می شود، بنابراین به عنوان روکش دیوار سنگ مصنوعی، روکش دیوار بدون درز و غیره شناخته می شود. اما از ورق مرمر می توان برای طراحی و اجرای جداول، سقف کاذب و ستون ها نیز استفاده کرد.

مزایا و ویژگی های ورق مرمر

ورق‌های مرمر بیشتر با نقش‌های سنگی شناخته می‌شوند، اما در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی مانند نقش‌های چوب، نقش‌های ساده و نقش‌های کاغذ دیواری نیز وجود دارند.هر ورق مرمر از 30 درصد پودر سنگ و 70 درصد پی وی سی تشکیل شده است که این محصولات را نسبت به سایر محصولات پی وی سی قوی تر می کند. هر ورق سنگ مصنوعی (pvc) در ابعاد 280*122 سانتی متر و تا ضخامت 4 میلی متر تولید می شود.

ورق های مرمریت در ضخامت های 2.5، 3 و 4 میل و انتقال نور تولید می شوند. لازم به ذکر است که سفارش ورق های مرمر با مشخصه عبور نور فقط در ضخامت 4 میل امکان پذیر خواهد بود.

ماربل شیت در تهران

مزایای دیوارپوش ورق های مرمر

  • سبک وزن
  • دیوارپوش ورق مرمر مقاومت بالایی در برابر گرما، رطوبت، آتش و آب دارد و می توان گفت مقاومت بالایی در برابر ضربه دارد.
  • تنوع طرح، رنگ و بافت منحصر به فرد دیوارپوش سنگ مصنوعی نیز از دیگر ویژگی های مثبت آن محسوب می شود.
  • خاصیت ضد باکتریایی ورق مرمریت آن را به گزینه ای بسیار مناسب برای مراکز درمانی و بهداشتی تبدیل کرده است.
  • ورق سنگ مرمر را می توان در مکان هایی مانند حمام، استخر، توالت و غیره استفاده کرد. به دلیل مقاومت بالا در برابر رطوبت و آب.
  • یکی از بارزترین ویژگی های دال مرمر نصب سریع و آسان آن است.
معایب دیوارپوش ورق مرمر
  • در فضای باز قابل استفاده نیست
  • در برابر نور خورشید مقاوم نیست
  • عدم انتقال حس مصالح سنگی در فاصله چند سانتی متری
  • قیمتش زیاد جذاب نیست
نحوه نصب ورق سنگ مرمر

برای نصب ورق مرمر ابتدا باید از صاف بودن سطح زیرین اطمینان حاصل کنید.در صورت صاف نبودن سطوح باید اقدام به زیرسازی کنید که برای فضاهایی که در معرض رطوبت نیستند از چوب روسی و برای فضاهای مرطوب مانند فضاهای پزشکی، بیمارستانی و … از پروفیل f و u استفاده می شود.

سپس برای نصب ورق سنگ مرمر باید ورق ها را به اندازه محل نصب برش داد. ورق های مرمر را می توان به راحتی با یک ابزار ساده مانند کاتر برش داد. سپس با استفاده از چسب پلی اورتان، ورق ها به سادگی به سطح مورد نظر منتقل می شوند. این چسب بسیار محکم و مقاوم است و با رطوبت و یا به مرور زمان کنده نمی شود و به دیوار آسیب نمی رساند.

لازم به ذکر است که ورق های مرمر قابل نصب بر روی انواع سطوح سیمانی، گچی، سرامیک، کناف و … می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *