ارتباط با ما 02171731

ماربل شیت در اصفهان

زمان مطالعه: 5 دقیقه ورق ماربل شیت در اصفهان همان ورق پی وی سی طرح سنگ است، یعنی سنگ های پلاستیکی مصنوعی هستند که در مقایسه با نمونه های مرمر طبیعی محصولی ارزان، سبک و با استحکام بالا هستند. علاوه بر این، ورق های مرمر فروشگاهی تاباش در مقابل مواد اسیدی بسیار مقاوم تر از سنگ مرمر هستند که ...

ماربل شیت در اصفهان
5 دقیقه
0 دیدگاه
azaran23
زمان مطالعه: 5 دقیقه

ورق ماربل شیت در اصفهان همان ورق پی وی سی طرح سنگ است، یعنی سنگ های پلاستیکی مصنوعی هستند که در مقایسه با نمونه های مرمر طبیعی محصولی ارزان، سبک و با استحکام بالا هستند. علاوه بر این، ورق های مرمر فروشگاهی تاباش در مقابل مواد اسیدی بسیار مقاوم تر از سنگ مرمر هستند که به سطح سنگ مرمر طبیعی آسیب می رساند. فروشگاه تابش انواع ورق سنگ مرمر با کیفیت بالا را در اختیار شما قرار می دهد. برای سفارش عمده و یا خرید ورق سنگ مرمر با توضیحات سفارشی می توانید با فروشگاه تماس بگیرید.

 

ورق سنگ مرمر و خرید اینترنتی
ورق سنگ مرمر عمدتاً از پودر سنگ (پودر کربنات کلسیم) و پلاستیک (رزین پی وی سی) ساخته شده و برای دکوراسیون دیوارهای داخلی ایده آل است. این ورق مرمر طرح پی وی سی به دلیل ویژگی های بارز آن در مکان های زیادی به خصوص برای اماکن تجاری عمومی قابل استفاده است. بسیار جذاب، مقرون به صرفه، ضد آب، ضد حریق و نصب و نگهداری آسان است و می تواند برای صاحبان کسب و کار هزینه زیادی برای تزئین دیوار، تعمیر و بازسازی دیوار و بازسازی دیوار صرفه جویی کند. این ماده جایگزین سایر روکش های داخلی و مواد تزئینی مانند چوب، فلز، سنگ طبیعی و سایر مواد مصنوعی و کامپوزیت می شود.فروشگاه تاباش این محصول را در دو نوع بشقاب مرمری با نور پس زمینه و ساده عرضه می کند که پرطرفدارترین و پرفروش ترین در بازار هستند.

ورق پی وی سی طرح مرمر یا ورق مرمر
به دلیل جذابیت و رنگ‌های زیبای مرمر و طراحی کلاسیک، ورق‌های پی وی سی طرح سنگ را می‌توان در مکان‌هایی مانند شرکت‌ها، ادارات، اتاق‌های اجتماعات، فروشگاه‌های مد و مزون‌ها، بوتیک‌ها، هتل‌ها و مسافرخانه‌ها، رستوران‌ها، کافه‌ها، سالن‌های تئاتر استفاده کرد. ، سینما و کنسرت، خانه و ویلا، نمایشگاه، باشگاه های ورزشی و تالارهای پذیرایی و ….

شما می توانید ورق پی وی سی طرح دار و قرنیز ورق مرمر را با نازلترین قیمت در تابش شاپ خریداری کرده و در دکوراسیون خود استفاده نمایید. متخصصین ما در فروشگاه تاباش آماده پاسخگویی به تمامی سوالات عمومی و تخصصی شما در زمینه خرید ورق سنگ مرمر می باشند. برندها و تنوع فروشگاه تاباش در عرضه ورق های پلاستیکی با کیفیت بسیار بالایی ارائه شده و تمامی محصولات فروشگاه دارای ضمانت کیفیت و اصالت کالا می باشد.

به دلیل خاصیت ضد آب بودن آن می توان از آن برای دیوار آشپزخانه، دیوار استخر، دیوار حمام و توالت و … استفاده کرد.به دلیل وزن کم می توان از آن برای تزئین سقف استفاده کرد. برای تزیین سطوح می توان از این ورق مرمر پی وی سی برای پوشش سطوحی مانند مبلمان، کابینت آشپزخانه، درب، چمدان، کیف، سطل زباله و میز ناهارخوری استفاده کرد.

اگر قصد دارید از سنگ مرمر برای دکوراسیون خود استفاده کنید، باید بدانید که سنگ ایرادات خاص خود را دارد. به عنوان مثال بسیار گران و سنگین است و حمل و نصب آن را سخت می کند. همچنین به مواد اسیدی از جمله مواد اسیدی طبیعی مانند آب لیمو و سرکه حساس است و ممکن است خوردگی و لک ایجاد شود. پس چه بهتر از یافتن جایگزینی مانند ورق طرح مرمر PVC که از هر نظر مناسب تر باشد.

ماربل شیت در اصفهان
ماربل شیت در اصفهان

 

ورق ماربل شیت در اصفهان، ورق مرمر مصنوعی
ورق مرمر در صورتی که قیمت بسیار پایین و وزن سبک و مقاومت بالایی داشته باشد همین زیبایی را به شما ارائه می دهد. همچنین تنوع شگفت انگیزی دارد. برای تمیز کردن آنها می توانید به راحتی از مواد شوینده استفاده کنید. همچنین در مقایسه با سنگ مرمر یک تکه بدون درز و خط هستند و همین امر زیبایی آنها را چند برابر می کند.

آنها به راحتی نصب می شوند و ضد باکتری هستند.هر شرایط آب و هوایی و رطوبتی را می تواند تحمل کند به همین دلیل در حمام ها و استخرها استفاده می شود. مقاومت خوبی در برابر سایش و خراش دارد و همچنین در برابر آتش نیز مقاوم است. به عنوان عایق صدا نیز استفاده می شود و البته قابلیت عبور نور خوبی دارد. قابل سفارش در سایزهای بزرگ و کوچک.

مرمر در زبان لاتین به معنای سنگ مرمر است و ورق های مرمر ورق های پی وی سی طرح دار سنگی هستند که بیشتر به عنوان سنگ مصنوعی در بازار شناخته می شوند. هر ورق مرمر از 30 درصد گرد و غبار سنگ و 70 درصد پی وی سی ساخته شده است که آن را قوی تر از محصولات PVC می کند. سنگ مرمر که یکی از انواع سنگ های ساختمانی است در دسته بندی های مختلف در رنگ ها، طرح ها و اندازه های مختلف موجود می باشد. رایج ترین رنگ های آن سفید، کرم، قهوه ای، سیاه و خاکستری است.

 

موارد استفاده از ورق ماربل شیت در اصفهان
ورق مرمر طرح سنگ در بین مردم زبانزد خاص و عام است. این ورق های پی وی سی دارای طرح ها و رنگ های متنوعی هستند. دلیل محبوبیت ورق مرمر را می توان یک تکه و بدون درز دانست. پس از استفاده از این سنگ ها برای دیوار، زیبایی بیشتری به محل مورد نظر می دهد.ورق مرمر در طرح های چوبی ساده با رنگ های متنوع و طرح های کاغذ دیواری در بازار موجود است. در ضمن به تازگی نوع جدیدی از این ورق ها در بازار تولید شده است که قابلیت عبور نور را دارند. سقف کاذب ورق مرمری مدلی جدید و شیک برای زیباسازی سقف می باشد.

ماربل شیت در اصفهان
ماربل شیت در اصفهان

 

کاربردهای دیوارپوش ورق مرمر
دیوارپوش ورق مرمر نماد زیبایی و تجمل است و در کمال تعجب یکی از مقرون به صرفه ترین انواع دیوارپوش برای زیباتر شدن ظاهر دکوراسیون داخلی می باشد. به جای کاغذ دیواری و رنگ، می توان از ورق های مرمر برای تزیین دیوار منازل و حتی ادارات و محیط های تجاری استفاده کرد.

ظاهر این دیوارپوش سنگ طبیعی باعث شده است که از آن برای ایجاد هماهنگی در فضای داخلی استفاده شود. به عنوان مثال، فرض کنید برای دیوار پشت تلویزیون خانه یا لابی ساختمان از روکش سنگ مصنوعی استفاده شده است، آنگاه وقتی چند دقیقه به آن نگاه کنید، مطمئناً وجود خواهد داشت. از ورق سنگ مرمر می توان برای مصارف مختلف از جمله اماکن مسکونی، اداری و تجاری استفاده کرد. به عنوان مثال، در راهروها، آشپزخانه ها، حمام ها، توالت ها، تخته های کناری، لابی ساختمان ها و پارکینگ های اماکن مسکونی، چنین کاغذ دیواری را می توان با کاغذ دیواری جایگزین کرد.علاوه بر این، این نوع ورق محصولی بسیار کاربردی و مفید برای هتل ها، بیمارستان ها، سالن ها و سایر اماکن عمومی می باشد. حتی می توان از آن برای پوشش نهایی سقف استفاده کرد تا زیبایی فضا به حداکثر برسد. این ملحفه ها دارای الگوهایی هستند که می توانند خانه شما را کلاسیک جلوه دهند و همچنین می توانید با استفاده از همان رنگ کلاسیک فضای منزل خود را به سمت مدرنیته ببرید. این متریال به خودی خود قابلیت نصب در داخل خانه ها را در تمامی قسمت های خود از جمله پذیرایی و حتی آشپزخانه و همچنین اتاق خواب دارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *